Veelgestelde vragen
Verzending en levering
Hoe werkt het verzenden en leveren?
Feestgejuich! Je hebt een bestelling geplaatst en nu? Ergens
in de verte klinkt verheugd trompetgeschal, maar hoe gaat het nu verder?
Zodra je bestelling binnenkomt, schieten onze medewerkers in
actie als speelgoedsoldaatjes. Maak je geen zorgen! Als je jouw bestelling voor
14:00 uur plaatst, zorgt onze koeriersdienst ervoor dat je je
kindertekeninglijstje de volgende dag al in huis hebt. Nog een nachtje slapen en jouw kleine Van Gogh kan aan het werk.
En het feest wordt nog beter! Je ontvangt van ons een e-mail
met een track & trace code zodra je pakket ons magazijn verlaat. Zo kun je de
reis van jouw bestelling van ons tot aan je voordeur volgen. Handig toch?
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
In het koninkrijk van Nederland en het betoverende land van België, leveren
wij geheel kosteloos. Voor onze Nederlandse vrienden heeft onze koeriersdienst
een extra truc in petto: bestel voor 14:00 uur en je kindertekeninglijstje
staat de volgende dag al voor je deur
Voor onze Belgische vrienden, geen zorgen! De koeriersdienst die je pakket
vervoert, doet er gemiddeld 2 tot 3 werkdagen over om zijn weg naar je huis te
vinden. Een beetje langer, maar het wachten zeker waard!
En de kers op de taart? Zodra je bestelling ons magazijn uitvliegt, ontvang
je van ons een track & trace code. Zo kan je de e reis van je pakket volgen
en precies zien wanneer jouw nieuwe aanwinst op je deurmat belandt.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoera, haal de slingers maar vast tevoorschijn! Jouw pakketje begint aan
zijn reis. Nadat we jouw bestelling met liefde hebben overhandigd aan onze
koeriersdienst, hebben we je een speciale boodschap gestuurd. In deze mail vind je een track en trace code, die je eenvoudig kan invullen in onze volg mijn
bestelling pagina. Zo kun je je bestelling volgen op zijn betoverende reis,
helemaal tot aan jouw deur.
Help! Ik denk dat mijn bestelling zoek is geraakt of niet geleverd is
O jee, denk je dat jouw bestelling verstoppertje speelt of nog niet geleverd
is? Onze koeriers hun uiterste best om binnen 1-3 werkdagen bij jou te zijn.
Maar net als in elk sprookje, kan er onderweg wel eens iets gebeuren dat voor
vertraging zorgt.
Vrees niet! In de meeste gevallen wordt jouw track and trace code, geactualiseerd.
Zo blijf je op de hoogte van de verwachte aankomsttijd van jouw bestelling. Het
is dus altijd een verrassing, maar het is het wachten zeker waard!
Oeps ik heb het verkeerde adres ingevuld
Ai, jouw bestelling is op weg naar het verkeerde adres? Dat is uiteraard
niet de bedoeling van onze bedreven koeriersdienst! Geen zorgen, we staan klaar om je te helpen. Stuur ons gewoon jouw bestelnummer en de het juiste adres van jouw woning, en we gaan snel aan de slag om dit voor je recht te zetten.
Let op: Helaas kunnen we geen wijzigingen aanbrengen als jouw
bestelling al op onderweg is met onze koerier. Daarom is het belangrijk dat je
ons zo snel mogelijk een bericht stuurt met het juiste adres en jouw bestelnummer. We komen dan zo snel mogelijk in actie om jouw bestelling veilig bij jou thuis te krijgen!
Retourneren of omruilen
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
We hebben een sterk voorgevoel dat je helemaal in de wolken bent met onze
betoverende producten. Ben je toch niet helemaal tevreden? Geen nood, we helpen je graag en geven je 14 dagen om jouw retouraanvraag te doen. Heb je nog vragen die je niet kunt ontcijferen over het terugsturen? Neem dan zeker een kijkje in ons retourbeleid.
Dien ik zelf de kosten voor de retour te betalen?
Kidzies betaald alleen de kosten voor het terugzenden van artikelen
die deffect, beschadigd of foutief verstuurd zijn. Tevens behouden we
het recht om defecte artikelen te vervangen naar eigen inzicht.
Voor alle andere retouren of vervanging is de klant zelf
verantwoordelijk voor de kosten. De verzendkosten worden niet
teruggestort. Wanneer wij het artikel ontvangen hebben zullen wij het bedrag
dus terugstorten zonder verzendkosten.
Om te beginnen met ruilen of retourneren adviseren wij u om contact
op te nemen met ons vriendelijke customer service team (info@kidzies.nl).
Let op : Kidzies is niet verantwoordelijk voor artikelen die onderweg naar ons retourcentrum kapot of verloren gaan.
Hebben jullie een teruggave beleid?
Excuses we weten dat het een lang juridisch stuk is. Toch adviseren we u om
ons teruggave beleid door te lezen. Wij bieden een 14 daags teruggave beleid
aan vanaf de datum dat jouw bestelling is gearriveerd.
Bestellen en betalen
Hoe verzilver ik mijn kortingscode
Woehoe een kortingscode! Dit is natuurlijk altijd goed. Ga snel naar de
kassa om deze te verzilveren. In het afrekenscherm aan de rechterkant staat een tekstvak waar je jouw unieke code kan invoeren.
Let je er even op dat je wel op toepassen klikt. De korting
wordt van het totaalbedrag afgehaald, waardoor je precies weet hoeveel je
bespaard.
Er is een probleem tijdens het bestellen wat kan ik het beste doen?
Is er iets mis gegaan tijdens het bestellen? Geen paniek ons team staat voor je klaar. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen zouden we graag foto's
ontvangen van de foutmelding. Zo kunnen we jou snel verder helpen!
Help ik wil mijn bestelling annuleren
Dat kan natuurlijk gebeuren. Probeer ons zo snel mogelijk een email te
sturen met ANNULERING of VERKEERDE BESTELLING in het onderwerp van de e-mail. Ons team zal er vervolgens alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te annuleren. Als je bestelling al verzonden is adviseren we je om ons
teruggave beleid te lezen.
Omdat ons team probeert de bestellingen zo snel mogelijk naar onze klanten
te versturen kunnen wij geen garantie geven dat je mail tijdig behandeld wordt.
Daarom kunnen wij je dus geen garantie geven dat je annulering slaagt.